המלצות על מוזיאונים שווים ביקור ברחבי העולם

יום המוזיאונים הבינלאומי, המצוין מדי שנה ב -18 במאי,  מצוין השנה ברחבי העולם בסימן קיימות ורווחה. בכל רחבי העולם מוזיאונים פותחים את שעריהם למבקרים.
זאת הזדמנות מצוינת  לבקר ולחקור את המוזיאונים המגוונים ברחבי העולם. מהמוזיאונים הפופולאריים והידועים שכולם אוהבים ומכירים, מרכזי מדע אינטראקטיביים ועד גלריות מעוררות כבוד, כל מוזיאון מציע חוויה ייחודית ותובנה לתחומי ההיסטוריה, התרבות והיצירתיות.
נצא אתכם למסע בכמה מהמוזיאונים המסקרנים ביותר שכדאי לכם לבקר בהם במהלך הנסיעה שלכם בחו"ל, איפה שלא תבחרו בעולם.
התמקדנו במוזיאונים שמתאימים לילדים, חובבי היסטוריה, חובבי מוזיקה וחובבי אמנות.

 

מוזיאונים לילדים

 

מרכזי מדע אינטראקטיביים הם דרך נהדרת לילדים להעשיר את עצמם בעולם המדע תוך כדי כיף. האקספלורטוריום בסן פרנסיסקו שהיא עיר מדהימה בפני עצמה.
המוזיאון הייחודי הזה מעודד את המבקרים הסקרניים לחקור מדע, אמנות ונקודות מבט אנושית זאת באמצעות תערוכות מרתקות.

בהם הקהל יכול לקחת חלק.
קחו דקה וצפו בסרטון

 

 

ממשיכים בארה"ב שם תוכלו למצוא בניו יורק את המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע בניו יורק, המוזיאון ממוקם בלב מנהטן ממול הסנטרל פארק ונחשב לאחד המוזיאונים המרתקים והפופולאריים בארה"ב. המוזיאון גדול מאוד ומכיל אוסף נרחב של חפצים, החל ממאובני דינוזאורים ועד מטאוריטים.
המוזיאון זוכה לביקורות מעולות מצד תיירים ישראלים ותיירים מרחבי העולם.

למידע נוסף אודות המוזיאון ואופן רכישת הכרטיסים לחצו

 

מוזיאון הילדים של אינדיאנפוליס, הוא מוזיאון הילדים הגדול בעולם, המספק מגוון רחב של תערוכות ופעילויות שנועדו לבדר ולהעשיר ילדים בכל הגילאים.

אם החלטתם לנסוע עם הילדים לאירופה הקרובה יחסית 🙂 אז בהולנד, תוכלו למצוא את מוזיאון המדע NEMO באמסטרדם הוא המקום לבקר בו. המוזיאון  כולל חמש קומות של מיצבים אינטראקטיביים שנועדו לעורר סקרנות ולעורר מוחות צעירים.

 

גם מוזיאון הילדים ZOOM בוינה מציע סדנאות אינטראקטיביות ואזורי משחק המעודדים למידה באמצעות משחק.

באנגליה תוכלו למצוא את  המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון המתגאה במגוון מרשים של דגימות ותערוכות סוחפות, כולל שלד לווייתן כחול בגודל טבעי התלוי מהתקרה.

מוזיאון ייחודי בו תוכלו למצוא את עצמכם -מבוגרים וילדים כאחד, הוא מוזיאון האוכל בשוויץ, המספר את סיפורו של האוכל במקומות שונים בעולם. המוזיאון נמצא בעיירה ציורית ומקסימה בשם וווי,
הדרך למוזיאון קסומה עוברת בין עיירות. ואיך תדעו שהגעתם? באמצע האגם תקוע מזלג ענק במים והוא סמן הדרך.
המוזיאון מציע תערוכה קבועה של גינת מאכל וירק מרהיבה ביופיה לצד סדנאות בישול המתמקדות בגסטרונומיה למבוגרים וגם לילדים.

 

מוזיאונים לחובבי היסטוריה

למי שמוקסם מתרבויות עתיקות, מוזיאון הארכיאולוגי האקרופוליס באתונה מארח תצוגה מרשימה של פסלים וממצאים מיוון העתיקה, עם דגש מיוחד על האקרופוליס האתונאי. מידע נוסף על המוזיאון והתערוכות, תמצאו כאן

 

חובבי היסטוריה חברתית ותרבותית יתחברו למוזיאון הלאומי סמית'סוניאן להיסטוריה ותרבות אפרו-אמריקאית בוושינגטון בירת ארה"ב, המתעד את החוויה האפרו-אמריקאית באמצעות תערוכות אינטראקטיביות וממצאים היסטוריים. בקנדה תוכלו למצוא את  המוזיאון הקנדי לזכויות האדם בוויניפג מציג סיפורים מעוררי השראה על תנועות למען זכויות האדם ואתגרים שעמדו בפני קהילות מודרות לאורך ההיסטוריה.

מוזיאונים לאוהבי מוזיקה

אם אתם נמנים על חובבי המוזיקה הקלאסית אל תחמיצו ביקור במוצרטהאוס בווינה, הבית של המלחין והיוצר וולפגנג אמדאוס מוצרט המשמש כיום כמוזיאון המוקדש לחייו ולעבודתו. גם מוזיאון שופן בוורשה הוא אתר חובה נוסף לחובבי מוזיקה קלאסית, המציג את חייו ויצירותיו של המלחין הפולני פרדריק שופן.

אם אתם ממעריצי סנסציית הפופ השבדית אבבא, המוזיאון בשטוקהולם הקרוי על שמם הוא מחווה תוססת למוזיקה ולמורשת של הלהקה. במוזיאון מוצגים התלבושות של חברי הלהקה, כלי נגינה כולל ההיסטוריה של חבריי הלהקה מילדות. אפשר גם לשיר קריוקי עם שריי הלהקה. המוזיאון מיועד לאנשים חובבי הלהקה

אם דווקא כלי נגינה עושים לכם את זה, תוכלו לבקר במוזיאון המוזיקה בפאריז (Musée de la Musique), עיר האורות ולהנות מהאוסף המדהים שאפשר למצוא במוזיאון. ביתם של אלפי כלי נגינה מהמאה ה-17. מוזיאון כלי הנגינה (MIM) בפיניקס מתגאה באוסף נרחב עוד יותר, הכולל מעל 6,800 כלי נגינה מרחבי העולם ומציע למבקרים הזדמנות לנגן בכמה מהם.

מוזיאונים לחובבי אמנות

יצירות מופת קלאסיות ניתן למצוא במוזיאונים ידועים כגון מוזיאון הלובר בפריז, עליו אין צורך בכלל להרחיב. שם המבקרים יכולים להתפעל יצירות כמו המונה ליזה וונוס דה מילו ועוד יצירות אמנות מרהיבות. גלריית אופיצי בפירנצה היא אוצר בלום נוסף של אמנות קלאסית, המאכלס יצירות מופת של בוטיצ'לי, מיכלאנג'לו ולאונרדו דה וינצ'י.

מוזיאון הלובר בפאריס, אטרקציה תיירות מאסט לחובבי אמנות

 

אם אתם חובבי אמנות מודרנית ועכשווית תהנו לבקר במוזיאון לאמנות מודרנית (MoMA) בניו יורק, המציג יצירות איקוניות של אמנים כמו ג'קסון פולוק, אנדי וורהול ופבלו פיקאסו. מוזיאון הטייט מודרן בלונדון מציע אוסף מרשים לא פחות, הכולל יצירות של אנרי מאטיס, מרסל דושאן ואיי וייוויי.

אוספי אמנות ייחודיים תוכלו למצוא במוזיאון סלבדור דאלי בפיגרס, ספרד, המציג מגוון רחב של יצירות האמן הסוריאליסטי או במוזיאון הרייקסמוזיאום באמסטרדם כולל אוסף מקיף של ציורי תור הזהב ההולנדיים, כולל יצירות מופת של רמברנדט וורמיר.

ממוזיאונים מרתקים לילדים ועד גלריות אמנות, יש באמת מוזיאון לכל דבר ועניין. ביקור במוזיאון הוא אטרקציה תיירות המשלבת תרבות וידע היסטורי ואמנותי מתרבויות שונות ברחבי העולם.   לכן, ביום המוזיאונים הבינלאומי הזה או בכל יום אחר, ביקור במוזיאון מספק סקרנות חיובית ומאפשר לנו המבקרים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת בין המוזיאונים המרתקים ביותר ברחבי העולם.

בכל טיול שלכם בחו"ל כמובן חשוב לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל שייתן לכם שקט ויכסה אתכם בול בכל הרפתקה שתצאו לצאת אליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד ממגזין מקסיחו"ל

ביטוח נסיעות אונליין

  • 1

    מי נוסע?

  • 2
  • 3
  • 4

גיל נוסע 1

ביטוח נסיעות אונליין

  • 1
  • 2

    לאן נוסעים?

  • 3
  • 4

ביטוח נסיעות אונליין

  • 1
  • 2
  • 3

    תאריכים והרחבות

  • 4

תאריך
יציאה?

תאריך
חזרה?

כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של פציעה שנגרמה בעקבות פעילות ספורטיבית של המבוטח שנעשתה במסגרת תחרותית/ מקצועית באחד או יותר מענפי הספורט הבאים: איש הברזל, .

ביטול השתתפות עצמית במקרה של הוצאה רפואית בחו"ל

כלול בפוליסה הבסיסית (ניתן להסיר כיסוי זה אך לא מומלץ)

כלול בפוליסה הבסיסית (ניתן להסיר כיסוי זה אך לא מומלץ)

כיסוי לגניבה של כבודה עד תקרה של 2,500$ לכל הכבודה ועד 300$ לפריט.

פיצוי מיידי בגין איחור בהגעת כבודה.

כיסוי ביטוחי לביטול או קיצור נסיעה כתוצאה מאשפוז ו/או הפניה לחדר מיון בשבוע שקדם לנסיעה, או עקב אשפוז או פטירה של בן משפחה מדרגה ראשונה בשבוע שקדם לנסיעה.
(עד התקרה המופיעה בפוליסה).

כיסוי ביטוחי עד לתקרה בשל תרחישי מגיפה:
הפסד כרטיס הטיסה עקב בידוד בישראל (חשוב מאוד - הכיסוי כפוף לשלושה ימי אכשרה שתחילתם ביום רכישת ההרחבה).

הפסד הוצאות בגין ביטול הנסיעה כתוצאה מאבחנה חיובית בקורונה בשבוע שקדם לנסיעה או גילוי סימפטומים לקורונה בשדה התעופה.

הפסד הוצאות נסיעה עקב בידוד בחו"ל

הוצאות בגין שהות נוספת בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח עקב אבחנה חיובית בקורונה.

(השיפוי ינתן בניכוי זכאותך להחזרים מחברת התעופה, המלון או ספק תיירות אחר.)

**שימו לב - הכיסויים שונים בין החברות - ישנן חברות שנותנות כיסוי בסיסי לקורונה בביטול או קיצור נסיעה מסיבות רפואיות ללא הצורך בהרחבה)

כיסוי להוצאות רפואיות בגין מקרים רפואיים בעת הריון עד שבוע 32 (כולל)

במקרים של מצב רפואי קיים כגון מחלות כרוניות או נטילת תרופות משני סוגים שונים ויותר באופן קבוע - תתבקשו לשלם תוספת מחיר עבור הכיסוי במקרים של החמרת המצב הקיים. (העונים על ההגדרה מחויבים ברכישת הכיסוי - יתווסף אוטומטית בעת מילוי הצהרת הבריאות)

הרחבת "ספורט אתגרי" מעניקה כיסוי במקרים של פציעה שנוצרה במהלך הפעילויות הבאות:
מוטורי-יבשתי: נסיעה בדרך עפר ברכב 4X4, רכיבת שטח באופניים או אופנוע, מוטוקרוס, סקייט בורד, רולר בליידס.
ימי: שייט קייקים, שייט מפרשיות, בננות, רפטינג, אופנוע ים, גלישת גלים, סקי מיים, גלישת רוח, מצנח גלישה, צלילה בכפוף להסמכה.
גבהים: טיפוס הרים וצוקים, אומגה, פארק חבלים, סנפלינג, גלישת מצוקים, טיפוס קירות, באנג'י, טיסה בכדור פורח.

*על פי ההגדרה לספורט אתגרי בחברות השונות*

אובדן או גניבה של טלפון נייד עד לתקרה הקבועה בפוליסה
ניתן להגדיל את תקרת הפיצוי בתוספת מחיר.

הרחבת "ספורט חורף" מעניקה כיסוי במקרים של פציעה שנוצרה במהלך הפעילויות הבאות: סקי שלג ו/או סנובורד ו/או מזחלת שלג ו/או אופנוע שלג.

**ניתן לרכוש לחלק מן הימים באופן ספציפי**

כיסוי בגין גניבה של מחשב נייד/טאבלט

כיסוי להוצאות בגין תשלום השתתפות עצמית ברכב שכור (עד לתקרה הנקובה)
במקרה של נזק תאונתי שאירע לרכב השכור. (לא כולל רכבי שטח)

פיצוי כספי המקרה של גניבת מצלמה עם אפשרויות תקרה שונות - בהתאם לסוג ושווי המצלמה ובכפוף להשתתפות עצמית. ניתן להגדיל את הכיסוי עד ל 2,000$.

כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של פציעה שנגרמה בעקבות פעילות ספורטיבית של המבוטח שנעשתה במסגרת תחרותית/ מקצועית באחד או יותר מענפי הספורט הבאים: ריצת מרתון, כדורגל, כדורסל, באולינג, כדור יד, שחייה , התעמלות אומנותית, כדור עף, ריקודים, רכיבת סוסים, טניס, גלישה , נהיגה/רכיבה ברכב/ אופנוע במסלול מירוצים מקצועי סלול, ג'ודו.
**שימו לב - בחלק מן החברות קיימת קטגוריה ספורט תחרותי - רמה ב'**

ביטוח נסיעות אונליין

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

    ההצעות שלנו?