מידע לקוחות – מצב מלחמה בישראל

ימים קשים ומורכבים עוברים על כולנו, הישראלים שנמצאים בארץ ובחו"ל.
אנו תקווה שאתם ובני משפחתם נמצאים בטוב
לישראלים השוהים בחו"ל ונאלצו להאריך את תקופת שהותם – כלל חברות הביטוח ביצעו הארכה לכיסוי לחבילת הביטוח שעשיתם ללא עלות נוספת.
כאשר התאריך מתעדכן על פי ההתפתחויות בשטח ושונה מחברה לחברה.
אנו עושים מאמצים לרכז את כל המידע באתר
זמינים גם בטלפון *8446
ובמייל travelinsurance@tmu.co.il

 
 

עדכונים חשובים למבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל במגדל

לאור המצב הביטחוני ועיכוב טיסות לישראל, נבקש להודיעכם על הארכת ביטוח הנסיעות לחו"ל
ללקוחות שהכיסוי שלהם מסתיים ונמצאים עדיין בחו"ל, עד ליום .20.10.23

הארכת תקופת הביטוח כאמור רלוונטית למבוטחים שתאריך תחילת הביטוח שלהם עד ה- ,07/10/2023
ותתבצע ללא עלויות נוספות באופן אוטומטי ללא צורך לפנות למוקד.

לגבי כיסוי להפסד תשלומים או פיקדונות עקב ביטול או קיצור נסיעה:

אם נרכשה הרחבה מתאימה, לביטול או קיצור נסיעה: יינתן כיסוי במקרה חלילה של מוות או אשפוז של המבוטח או בן משפחה קרוב או גיוס חירום של המבוטח בצו 8 או עקב פעילות מבצעית של איש קבע
שאורכת יותר מ 72 שעות.

** הכיסוי יינתן עד התקרה שבפוליסה של המבוטח ובכפוף לתנאים המלאים.

למען הסר ספק נציין כי אין כיסוי בפוליסה להוצאות הנגרמות עקב שינוי מועדי הטיסות שלא במקרים
המפורטים במפורש לעיל ו/או שאינן על פי תנאי ההרחבה.

שאלות נפוצות

  • אני נמצא בחו״ל כרגע והפוליסה שלי הסתיימה, מה עושים?

במקרה של ביטול הטיסה מטעם חברת התעופה בעקבות המצב הבטחוני בישראל, בכל חברת ביטוח הפוליסה הוארכה באופן אוטומטי עד תאריך מסוים. בכל חברה זה שונה ולכן
אנחנו ממליצים להמשיך לעקוב אחרי הפרסומים ברשתות החברתיות ולהתעדכן בהתאם.

  • קבלתי צו 8 ואני צריך לבטל או לקצר נסיעה, מה הכיסוי?

אין כיסוי בפוליסה לקיצור נסיעה בעקבות גיוס לצו 8.
במקרה שנרכשה הרחבה לקיצור/ביטול נסיעה הפוליסה מכסה את הוצאת ביטול הנסיעה עקב צו 8 בכפוף לקבלת כל המסמכים הנדרשים לפי תנאי הכיסוי בפרק 8 בפוליסה.
באפשרותך להגיש את התביעה דרכנו (סוכנות הביטוח).

  • חברת התעופה שלי ביטלה את הטיסה לישראל, מה אני עושה?

מרבית חברות התעופה כפופות לחוק התעופה הבינ”ל, לפיו עליהן לפצות את לקוחותיהם במקרים של עיכוב, שינוי או ביטול הטיסה.
במידה ונודע לך על שינוי בטיסתך, אנו מציעים שתפנה לחברת התעופה על מנת לבדוק מה הפיצוי שמגיע לך.

  • אני בחו״ל כרגע ובוטלה לי הטיסה. יש לכם אפשרות לסייע במציאת טיסה חדשה?

לצערינו אין באפשרותנו לסייע במציאת טיסות חדשות.
אנו מציעים לפנות לחברת התעופה לקבל סיוע במציאת טיסה חדשה.

  • הייתי צריך כבר לחזור לארץ, הטיסה שלי בוטלה עקב המצב הבטחוני בישראל. נגמר לי מלאי התרופות, איך אפשר לעזור לי ?

עלייך לפנות לרופא מקומי ביעד בו אתה שוהה ולבקש מרשם לתרופות שאתה נוהג לקחת באופן קבע.
את הקבלה על ביקור הרופא והתרופות עלייך לשמור ולהגיש מיד לאחר החזרה לישראל.

עדכונים למבוטחים בחו"ל - הראל, כלל, הפניקס, פספורטכארד

כלל החברות האריכו את השהות למבוטחים ללא עלות נוספת עד 15.10, מעבר לתאריך זה. ניתן להאריך בתשלום.
דרכנו או דרך חברות הביטוח באופן ישיר.

הקמת קרן סיוע למבוטחים - פספורטכארד

החברה הודיעה על הקמת קרן סיוע בשווי 8 מיליון ש"ח.
כאשר מחצית מהסכום יוקדש לטובת מבוטחי החברה שנאלצו לחזור לישראל בכדי לשרת במילואים ואשר הכיסוי הביטוחי שלהם לא כלל הוצאות חריגות  שנגרמו להם כתוצאה משינוי נסיעתם.
והמחצית השניה למימון ביטוח רפואי למתנדבים שאינם תושבי ישראל, אשר הגיעו לישראל ללא כיסוי ביטוחי תקף זאת על רקע הודעות חברות הביטוח הזרות שלא יכסו ביטוח רפואי במצב מלחמה.
הפניה תעשה דרך המייל:

לחוזרים ללחימה: 
aid@passportcard.co.il

למתנדבים: join@davidshield.com